Kantinen

Lykkesgårdskolens kantine er åben på alle skoledage. Længere nede på denne side kan du læse om, hvad der sælges i kantinen samt hvordan bestilling og betaling sker.

Kantine-foto 3

Bestilling og betaling

Kære elever og forældre

Velkommen til kantinen - her får du præsenteret vores bestillings- og betalingssystem.

Du opretter dig som kunde her:  https://lykkes.skolemad.dk

Der er en App til systemet, som kan hentes – skolemad.dk

Elever i 0.-3. klasse bestiller nu al mad hjemmefra inden kl. 7.00. Der kan bestilles til flere dage. Eleverne får maden leveret i klasserne i pausen kl. 11.20.

Elever i 4.-6. klasse bestiller nu al mad hjemmefra inden kl. 7.00. Der kan bestilles til flere dage. Eleverne henter maden i kantinen.

Elever i 7.-9. klasse opretter sig som kunde og får et kundenummer. Kundenummeret skal oplyse, når du handler ved disken. Elever i 7.-9. klasse kan også bestille hjemmefra. Så bliver dit køb trukket fra din konto. Du kan også printe et kort med dit navn og kundenummer. Det gør du, når du har oprettet dig som kunde. Klik på dit navn og find ID kort.

Det er ikke muligt at betale med MobilePay i kantinen.

Har I spørgsmål til kantinen – skriv til Ole på olej@varde.dk eller på Aula.

Vi glæder os til at se og servicere jer i kantinen

Hilsen Anne og Jane

Vil du høre mere?

Vil du vide mere om kantinen, er du velkommen til at komme ind til os, Jane og Anne, og få en snak.

Eller skriv en mail til skoleleder Ole Holm Johansen, olej@varde.dk.

indskoling køkken